V torek, 11. 3. 2025 je v veliki sejni sobi Mestne hiše na Ptuju potekal 35. medobčinski otroški parlament. Tema razprave je bila, Šolski sistem. Zbrane sta pozdravili in nagovorili regijska koordinatorka Vojka Havlas in predsednica DPM Ptuj Urška Vučak Markež. Našo šolo je zastopala Anamarija Gajser, učenka 9. razreda.

Zaključki ptujskega 35. medobčinskega otroškega parlamenta:
- Naš šolski sistem je dober. Dobro šolo pomagajo narediti zavzeti učitelji, ki znajo razložiti snov, ki nam pomagajo rasti in dosegati cilje. Želimo si, da bi nam šola dala več praktičnega znanja in vsem učencem pomagala ugotoviti, v čem smo dobri in katera so naša močna področja, da si bomo lažje izbrali poklic.
- Za odnose v šoli smo odgovorni tako učenci kot učitelji. Učitelj je tisti, ki mora v razredu narediti red. Ne želimo si, da posamezni učenci motijo pouk. Učitelj mora imeti avtoriteto, hkrati pa si želimo, da ostane človeški in da do naših težav pokaže razumevanje.
- Menimo, da naši učitelji v večini dobro poučujejo in da so pri tem zelo inovativni. Lažje se učimo, če nam učitelji ob razlagi podajo konkretne primere, če si skupaj delamo zapiske in skupaj ponavljamo. Dobri morajo biti tudi odnosi med učenci in učiteljem.
- Šola nam privzgaja vrednote, kot so delovne navade, odgovornost, spoštovanje in olika. Nekatere
vrednote nam privzgojijo tudi starši. A vsi učenci doma nimajo spodbudnega okolja. Menimo, da bi bil nujen obvezen predmet, pri katerem bi se učili veščin, za katere opažamo, da nam jih primanjkuje – učenje učenja, kako se sprostiti, regulacija čustev, koncentracija, (notranja) motivacija, empatija …
“Anamariji se iskreno zahvaljujem za udeležbo in zastopanje naše šole.“
Mentorica šolske skupnosti: Ana Bedenik